ПРАЦЮЄМО У СЕГМЕНТІ B2B

АВТОРИЗОВАНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР

Умови гарантії

Який товар підлягає гарантійному ремонту?

Купуючи, будь-який товар, тим паче техніку, ви автоматично отримуєте гарантію від виробника. Це підтверджує гарантійний талон та документ про покупку (касовий чек, видаткова накладна). 

Хочемо наголосити на тому, що документи повинні бути заповнені та завірені печаткою продавця. Перевіряйте цей момент при купівлі, так як часто, звертаючись до нас на гарантійний ремонт, люди змушені повторно їхати в магазин, для заповнення документів.

Також, настійливо рекомендуємо ознайомитися з правилами гарантійного обслуговування та користування пристроєм, які описані в гарантійному талоні та інструкції з експлуатації. Зазвичай, там є відповіді на всі, хвилюючі вас, запитання.

У гарантійному ремонті вам буде відмовлено у випадку виявлення слідів:

  • механічних пошкоджень;
  • потрапляння рідини, бруду, сторонніх предметів, тощо;
  • стороннього втручання, зміни конфігурації чи модифікації пристрою у неавторизованих сервісних центрах;
  • втраті, або пошкодженню серійного номеру пристрою та гарантійних пломб;
  • пошкодження викликані стороннім програмним забезпеченням або вірусами.

Це основні правила прийому пристрою на гарантійне обслуговування.

Якщо у вас виникли якісь запитання – з радістю відповімо!