0 (61) 212-51-68
067 147 88 93 063 267 79 72
Інтернет замовлення 050 341 31 70















Про компанію Новини Про гарантію Сертифікати Бренды Техніка Магазин Вакансії Контакти


Гарантія - це послуга заводу виробника, яка дає право споживачеві на безкоштовний ремонт техніки у певний період часу при виявленні в ній недоліків.

Цей період прийнято називати терміном гарантії і становить він у різних заводів-виробників від одного до десяти років.
Терміни та умови гарантії Ви можете знайти у гарантійному талоні або на сайті виробника.

Зверніть увагу! Заявка на виїзд спеціаліста на обслуговування гарантійного пристрою вказаних нижче брендів оформляється у представників бренду таким чином:

  • Samsung - через гарячу лінію 0 800 502 000
  • LG - через гарячу лінію 0 800 303 000
  • Beko - через гарячу лінію 0 800 500 432
  • Indesit, Ariston - через гарячу лінію 0 800 302 030
  • Атлантик - через гарячу лінію 0 800 500 885
  • Asko - через гарячу лінію 0 800 300 024
  • Gorehje, Whirlpool, Philips - через оператора за номерами:

    Запоріжжя (061) 212 51 68(78); (061) 212 51 69(79); 050 458 14 22; 067147 88 93; 063 267 79 72
    Мелітополь 0 (619) 42-38-51; 0 (619) 42-38-51; 068 184 66 48
    Бердянськ 0 (6153) 4-37-14, 0 (6153) 4-09-54; 066 484 41 25.

Негарантійні виїзні ремонти також можна оформити через оператора або на сайті http://roma-service.com .ua/order.

Гарантійне обслуговування не може бути виконане, якщо:

  • типовий або серійний номер виробу, а також дата продажу документів нерозбірливі, стерті або змінені;
  • порушено правила експлуатації, наведені в технічній документації, що супроводжує обладнання, або виріб експлуатувався не за призначенням;
  • виріб має механічні пошкодження, порушені пломби, захисні наклейки
  • всередину виробу потрапили чужорідні предмети або рідини;
  • викликана включенням до мережі з невідповідними параметрами напруги або частоти; якщо несправність пристрою викликана невідповідністю стандартам або технічним регламентам мереж, що живлять, кабельних, телекомунікаційних мереж
  • було стороннє втручання у виріб - розтин або ремонт виконували приватні особи або організації без відповідного дозволу, або у виробі є конструктивні зміни;
  • дефекти виникли з вини споживача.

Законодавчу базу про гарантію на продукцію Ви можете вивчити, перейшовши за посиланням: Закон про захист споживачів


Ці бренди обслуговуємо за гарантією
 ACER
 GAGGIA
 PIXUS
 Водонагрівачі 
 Атлант
 GUNTER&HAUER
 PRESTIGIO
 ATLANTIC
 AOC/ЛОС
 GORENJE
 ARCTIC
 ASTON WATERW
 APC
 VEGAS
 REELLEX
 CLASSIC
 HOTPOINT-ARISTON
 HP
 SAECO
 DELFA
 AVENT(PHILIPS)
 INDESIT
 SAMSUNG
 LUMIX
 ASKO(GORENJE)
 JEKA
 SHARP(ПО ПРС)
 PERFEZZA
 Perfezza
 KALUNAS
 Hisense (TV)
 ROUND
 ASSISTANT
 KORTING
 SKYWORTH(телевізори)
 SCANDI
 AKAI (TV)
 LATITUDE(DELL)
 SONY
 THERMOR
 BEKO
 LEKA(JEKA)
 STRONG
 WELCOME
 BROTHER
 LG
 THOMAS(пилососи)
 Електричні конвектори
 CANON(копір.техніка)
 MATRIX
 TOSHIBA(копір.техніка)
 ATLANTIC
 DELL
 MIRTA
 UFO
 BONJOUR
 OKI (копір.техніка)
 MORA
 VOSTRO(DELL)
 THERMOR
 EATON
 EATON
 XEROX(РОМА)
 
 TCL (TV)
 PACKARD BELL
 VIEWSONIC
 
 ELENBERG
 Thomson(TV)
 WHIRLPOOL
 
 EPSON
 PHILIPS
 Clatronic
 
 FREGGIA
 Bomann
 Hilton
 
 FRANKE
 Proficook
 Steba
 
 Princess
 Tristar
 Petra
 


БРЕНД Перелік документів для гарантійного ремонту
APC АРС несе гарантійні зобов'язання по заводській гарантії на підставі серійного номера - гарантійних талонів немає, чек не потрібний.
ACER Обов'язкові документи: 1) правильно заповнений фірмовий гарантійний талон Acer; 2) касовий (фіскальний чек)\товарна накладна.
SAMSUNG Обов'язкові документи: 1) правильно заповнений фірмовий гарантійний талон Samsung; 2) касовий (фіскальний чек) товарна накладна, якщо від дати виробництва до дати продажу пройшло більше 2-х років. Якщо гарантійного талону немає - обслуговування за чеком. Якщо немає гарантійного талону та чеку, то дата продажу = дата виробництва виробу + 3 місяці.
Philips, AOC, Saeco Обов'язкові документи: 1) правильно заповнений фірмовий гарантійний талон Philips, AOC, Saeco; 2) Вимоги до документів, що підтверджують купівлю: це касовий (фіскальний чек у якому зазначено юридичну назву продавця з його кодом ЄДРПОУ або ІПН). печаткою та підписом) \\ кредитний договір з номером та датою документа, в якому зазначено юридичну назву продавця з його кодом ЄДРПОУ або ІПН, з круглою печаткою та підписом \\ розрахункова квитанція на товар за формою РК-1 з номером та датою документа, з зазначенням юридичної назви продавця з кодом ЄДРПОУ або ІПН, з круглою печаткою та підписом,
Gorenje, Mora, Korting Обов'язкові документи: 1) правильно заповнений фірмовий гарантійний талон Gorenje, Mora, Kortong; 2) касовий (фіскальний чек)\товарна накладна.
DELL Обов'язкові документи: 1) касовий (фіскальний чек)\ товарна накладна - обов'язково. 2) гарантійний талон фірми продавця;
EPSON Обов'язкові документи: 1) касовий (фіскальний чек)\ товарна накладна. 2) фірмовий гарантійний талон EPSON;
CANON Обов'язкові документи: 1) касовий (фіскальний чек)\ товарна накладна - обов'язково. 2) фірмовий гарантійний талон CANON;
HP Обов'язкові документи: 1) касовий (фіскальний чек)\ товарна накладна - обов'язково. 2) гарантійний талон фірми продавця Hewlett Packard;
Atlantic Обов'язкові документи: 1) правильно заповнений фірмовий гарантійний талон Atlantic (Укратлантик); 2) касовий (фіскальний чек)\товарна накладна.
ASKO Обов'язкові документи: фірмовий гарантійний талон ASKO + чек про купівлю;
EATON Оформляємо запит для проведення гарантійного обслуговування. Через запит до ЦСП. Документи щодо уточнення.
THOMAS Обов'язкові документи: 1) правильно заповнений фірмовий гарантійний талон THOMAS заповнений з мокрим друком,
ASSISTANT  Обов'язкові документи: 1) правильно заповнений фірмовий гарантійний талон ASSISTANT заповнений з мокрими печатками. До ордера прикріпити скан ГТ+фото шилдика. Для звіту необхідний заповнений корінець із печаткою та скан ГТ.
Franke  Обов'язкові документи: 1) правильно заповнений фірмовий гарантійний талон Franke заповнений з мокрими печатками. До ордера прикріпити скан ГТ+фото шилдика. Для звіту необхідний заповнений корінець із печаткою та скан ГТ.
STRONG Обов'язкові документи: 1) гарантійний талон
NRG, Pixus, Jeka Обов'язкові документи: 1) Заповнений оригінальний гарантійний талон з печаткою.
BEKO Обов'язкові документи: 1) Заповнений оригінальний гарантійний талон із печаткою+ корінець із печаткою заповнений
REELLEX  Обов'язкові документи: 1) Заповнений оригінальний гарантійний талон із печаткою+ корінець із печаткою заповнений
ViewSonic  Обов'язкові документи: 1) гарантійний талон
Indesit, Whirlpool Обов'язкові документи: 1) корінець гарантійного талона 2) касовий (фіскальний чек)\товарна накладна,)
Prestigio  Обов'язкові документи: 1) гарантійний талон
Gunter & Hauer Обов'язкові документи: 1) гарантійний талон
Freggia  Обов'язкові документи: 1) гарантійний талон
LG Обов'язкові документи: 1) правильно заповнений фірмовий гарантійний талон LG; 2) касовий (фіскальний чек) товарна накладна, якщо різниця від дати виробництва до дати продажу 1 рік і більше.
HP commercial Обов'язкові документи: гарантійний талон магазину. В окремих випадках (за запитом) необхідна копія документа про оплату (товарний чек / фіскальний чек / витратна накладна)
HP Pavilion (споживчий) Обов'язкові документи: гарантійний талон магазину. В окремих випадках (за запитом) необхідна копія документа про оплату (товарний чек / фіскальний чек / витратна накладна)
Sony  Обов'язкові документи: 1) правильно заповнений фірмовий гарантійний талон Sony; 2) касовий (фіскальний чек) товарна накладна. 3) У навушників буває немає талона, проходить по чеку якщо є на коробці навушників відповідно напис, що гарантія надається за чеком.
UFO Обов'язкові документи: 1) гарантійний талон
Атлант  Обов'язкові документи: 1) гарантійний талон
SKYWORTH Обов'язкові документи: 1) гарантійний талон+чек
MIRTA Обов'язкові документи: 1) гарантійний талон+чек


















Copyright © Сервісний центр "Рома - Сервіс"